Fredag

hej hopp sötisar...idag e jag trött och lite ur form...haha nää men mår inte så bra idag...har mensvärk och ont överallt och så...men det går nog över snart hoppas jag...jaha idag så har jag jobbar som vanligt då...det ska  jag göra imon me...övningkörningen går också bra, tror jag...xD ganska kul coh köra bil faktiskt...fast lite svårt och komma ihåg grejer..haha aja tänk om tre veckor typ då ska jag börja plugga...ny skola och allt...lite läskigt känns det faktiskt...jag e lite nervös...men planeringen för två första veckorna är ju ganska nice...vi ska bara lära känna varandra typ...berätta för R igår om planeringen och hon tyckte ju att det va nice..hahha en dag ska vi ha skattjakt på stan..haha det blir nog kul.... men iallfall måste åka t Vås innan skolan....T kanske kan nån dag efter nästa vecka...det skulle vara niiice....assåå de sista veckorna har jag varit jätte trött hela tiden typ,,okeej jag kanske sover för mkt men ändå....min mor säger att jag äter dåligt, men det tycker inte jag då...folk säger att jag har blivit värsta smal...okej kanske..men men...jag e s¨trött ,,att jag kunde gå ocg lägga mej nu...men det kan jag jui inte göra....nu ska jag dra ha det bra sötiisar


Ciao

Puss,puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ursh mensvärk är jobbigt.. när börja du plugga??. DU borde ta gå o köpa en riktigt fet stor burgare trycka i din framför din mor så är hon nog tyst sen:D

2009-08-10 @ 22:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0