...

hej hopp...inatt sov jag 12 timmar..och är lika trött ändå...jag la mig tio igår och gick upp tio...:) det bara jag som kan sova så mkt..haha men jag gick upp åt frukost och sen gick jag ut och gick en timme typ..det var finnt  väder och allt , så det var jättesköönt...:) sen har jag inte gjort så mkt mer idag....skolan närmar sig..faen om tre dagar redan...;)
 
tänk att sanningen kommer alltid fram...fick veta lite konstiga saker idag...nää men faen är det med er killlar??!!,,, kan ni aldrig  hålla er till en tjej...:)  nu bryr  jag mig inte så mkt om det jag fick veta , men jag tycker iafall synd om tjejen... tänk att ens kille håller på med andra ;) asså då klarar man sig bra utan sån kille :)  men nu är jag bara glad att det finns folk som bryr sig om mig och som berätta saker för mig och vill mig bara det bästa ;) sanningen är att jag visste nog från början att du var sån (player) och drev tillbaka, men vi tjejer blir ju sårade ändå, vi har Känslor faktiskt...men jag är glad att jag slapp bli sårad :) ...det var det.... nu ska kanske ta och äta lite mat och sen får se vad jag ska hitta på...ha det bra söötiisar


Puss,puss

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit tolv timmar. , de var mera än jag sov.



hallå de är killar, självklart kan dom inte de. eller jo vissa men iallfall. dom e dumma i h******:P

2009-08-28 @ 20:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0