:)

hej hopp...ny dag idag då...jag är uppe ganska tidigt..ska gå och jobba lite idag fast jag är ledig...men men...fint väder det idag också...jätte nice och mötas av solen när man vaknar...xD det är redan onsdag och imon kom R hem redan...fort veckan gick...jag kan berätta att jag är inte lika nervös inför plugget...hittade några klasskamrater så behöver inte vara helt själv först dag...så nu är det bra att man hittar dit också där vi ska vara men jag vet typ vart....haahah det går nog bra... men nu vill jag att skolan ska börja snaart så har man nåt annat att tänka på än det vanliga....men det är ganska skönt att vara ledig längre än dem andra med för att vissa har ju börjat igår...en tjej började gymnasiet igår och hon var så nervös dan innan då började jag tänka på hur det var när jag skulle börja gymnasiet, tänk tre år sen...jag var nog ganska nervöös jag med...fast nu kommer jag inte ihåg nåt eller ju lite kommer jag ihåg men inte mkt...från de första dagarna på gymnasiet... och nu tre år sen ska jag börja på högskolan och jag e nervöös som bara den...varför? ja det kan man ju undra..hahaha nu får det räcka för den här gången , ska dricka upp kaffet och börja fixa mig...ha det bra sööötisar


Puss,puss

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0