En vecka kvar

hej hopp...jaha måndag igen då...faen va tiden går fort....kan man inte stanna tiden ett tag..hahha va coolt det skulle vara..:) jaha igår plockade jag kantareller med min mor...det är ganska kul faktiskt...man får motion och så är det ännu roligare när man hittar svamp....igår var vi  nästan 2 timmar i skogen...och jag hittar kantareller så klart..hahha jag duktig på det...sen övningskörde jag lite....det gick som det gick...man kan säga att det var dålig dag igår.... R sa att det finns bra och dåliga dagar och igår var det en dålig dag för oss båda...så är det bara... det var lite om igår...idag ska jag väl inte göra så mkt ... åt frukost nyss...fick i mig lite kaffe också så nu känns det bra... vet inte vad jag ska göra idag faktiskt... jag tänkte gå ut och gå idag kanske... men men jag kanske skriver mer sen...får se...ha det bra så länge sötiisar


Puss,puss

Ciao

Kommentarer
Postat av: Sara

när börjar du skolan?

2009-08-25 @ 09:03:29
Postat av: Anonym

sista vadå ?? gör du då= ?

2009-08-25 @ 17:37:30
Postat av: bara undra, har för mig att dom i vås började denna vecka =/

2009-08-26 @ 09:10:14
Postat av: sara

bara undra, började inte dom i vås denna vecka?

jag jobbar, typ xD

2009-08-26 @ 09:11:19
Postat av: Eve

jo gymnasie och så men jag ska ju gå högskolan :)

2009-08-26 @ 09:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0