Torsdag

Dagen började med massa regn..det spöregna när jag gick till bussen...jag hatar regn..mitt hår mår inte bra av regn....väl framme i skolan började det snöa ..skit mkt...snäslingor var som värsta tennisbollar...det snö hela förmiddag typ..men det e bättre än regn iallfalll...första lektion var ekonomi såklart...vi gjorde inte så mkt..jag ba gick fram o tillbax...orkade inte jobba.. sen hade vi prov i religion..det var inte så svårt.. konstiga frågor bara..men nu måste jag typ vänta två veckor på resultatet..guu jag vill ju veta på en gång typ..sen skulle jag ha matte och webb men jag åkte hem..har värsta mensvärk idag..guu va jobbigt det e...jag tog ipren nyss hoppas det hjälper... annars vet jag vad jag ska göra...men jobbigt e det..det e så orättvist killarna har aldrig det varför ska vi tjejer utsättas för sånt..fattar inte.. o så e sugen på choklad också hela tiden när den tiden på månaden o det e jobbigt för att jag tränar ju..så jag kna inte ba äta choklad mitt i veckan..jag försöker äta bara på lördagar..)) ja imon e det gym ju ..undra om jag orkar..men jag mår säkert bättre imon..hoppas jag ..imon har som sagt en lektion bara ..men vi ska ju filma så jag msåte gå annars skulle jag skita i det..skolkatalogen kom idag också...fina vi e som sagt..)))

Nu orkar inte skriva mer...ska kolla på film el nått..ska sova lite kanske...men men.. det e synd om mej..

Ciao

Kommentarer
Postat av: Tess

som tennisbolla skratt kanske lite mindre... nä provet gick ju väl ganska bra för båda, nä jag vill inte heller vänta 2 veckor, I wanna know now..

Asså du ha så rätt. asså varför ska vi tjejer behöva ha mensvräk. de är så jobbig, kan inte killar ha de istället och föda barnskratt hehe ja choklad bli man ju sugen på då.. ja men tänk på gymet,, håll fingrarna från chokladen. hehe JA de är synd om dig för tillfället:D

2008-11-13 @ 15:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0