Tisdag..

Ja..vad har jag gjort idag då? jo jag kan ju börja med att  berätta att dagen började inte så bra..jag blev typ attackerad av en hund. när jag gick till bussen..det va ganska läskigt..nu har jag värsta blåmärket på armen för att hunden hoppa på mej.. men men och jag e ju känslig så det e därför jag får blåmärke på en gång typ..man kan inte röra mej.. Idag hade jag bara två lektioner , webbdesign ( som jag typ inte fattar nått på) men jag lär mej och idag sa Tessan att jag e smart för att jag kom på hur mna skulle göra på webb.. sen efter webb hade jag ekonomi såklart det har jag nästa varje dag fast jag har tre olika ekonomin..men det e kul.. det gick bra ..jag fick bra på provet med ...så jag e ganska nöjd...sen var dax för Gym..och Tessan följde med idag och kolla på.. det gick si så där och gyma... Det var lite för mkt folk och det var inte vilka som helst ..så det va kämpigt men det gick bra jag kämpa på...hahaha..o guu allt gick bra förutom att min kära vän T ramla från nå kontig grej på gymmet..hon skulle testa de..det gick bra hahah det va så kul ...))) sorry)))

Nu e hemma..skönt och sluta tidigt ibland..annars e man hemma typ sex varje dag ..men den här veckan e bra och nästa med tror jag .. Nästa vecka har vi friskedag( vete fan va heter) vi ska iallfall gå tipspromenad och jag Therese bestämde att vi ska gå tipspromenad i Vås..det e ju ganska jobbigt det me..))) och på torsdag nästa vecka då ska vi t Sthl på sacomässan..blir kul..måste kolla upp alla grejer som har med psykologi o göra..hah )))

Nu orka jag inte skriva mer idag..skriver mer sen kanske .. Nu ska jag kolla på The Hills lite..

Första månaden i januari )) !!! undra vem som sa det idag..


Ciao

Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe jo de dära med gymet va ju roligt tom jag skrattade jätte mycket:D tur ingen annan såg det än du^^ hehe .. tipspromenad so mtupspromenad.. vi kan leta ju affären de e ju sånt:D haha ja saco mässa hehe de låter som något utlänskt.. hehe men de ser jag ifrmaimot hehe bli myckte nästa veckan.. JA DU E JU SMART:D

2008-11-11 @ 16:11:32
Postat av: Tess

Assså gud av jag gillar färgerna och blommorna på din blogga. seriöst as läckert.. gillar di nbild men...:D

2008-11-11 @ 16:39:20
Postat av: Benjamin

Du skriver på ett otroligt sexigt sätt;)

2008-11-12 @ 13:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0