Tisdag

jag ska börja med att berätta lite om fotbollsgalan..Zlatan vann såklart guldbollen för tredja gången..gu va glad jag blev..jag fick tårar i ögonen..han e så snygg..mina känslor för han kom tillbax hah ..jag har ju gillat han sen jag va 12 typ men nu sista åren har jag inte brytt mej så mkt..men nu..han vann 3 priser igår..ja det var magiskt...))) han e bäst såklart..men han borde klippa sig, tycker jag ..

Idag har jag och T varit i Vås..och shoppat lite o så..det va nice..herregud vi var pinsamma som vanligt.. vi träffa massa snygga killar oxså..nu låter jag som en fjortis men men...en av dem träffa vi på stationen när vi vänta på tåget..han ba kom o satte sig bredvid oss..så nu har jag kort på han ..haha vi var flummiga som vanligt idag kan man säga...guu o på bussen hem var det skit mkt folk i bussen värsta jobbigt..men vi fick åka den nya bussen två gånger idag så det var nice..fast nu ska jag klaga på den nya bussen lite..i början tyckte jag att den var skön.men nu tycker jag att säten e för små, det e kallt på bussen, o så var det nåt mer jag störde mej på..jo bälte är som i bilen skit jobbiga..o jag e ju så ordenlig så jag måste ha bälte ..hahah

Nu kan jag också berätta att jag har ont i halsen och det får jag inte ha nu..jag har skit mkt o fixa den här vecka så det e lite jobbigt..men et går nog över ba jag tar lite kan jang..men den e så äckligt..så jag vet inte hur jag gör.. vad tycker ni?

Nu måste jag dra..hade bra..

Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

Hm DEt va helt fantastiskt att zlatan vann.. ghan e ju bäst,, hm känslor? hörru du han är lite gamal för dig tror jag:P hehe ja han behöver klippa sig^^

Ja västerås va skoj och ja pinsama va vid,, särskilt när du skulle ta kort på kilen omg va pinsamt:P hehe ohh synd om dig,, ja börja med fått i halsen och hosta men jag tnäker då itne ta någon äcklig kan jag:( uhh kräkvarnning

2008-11-18 @ 17:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0