Söndag

jaha idag e det söndag ..guu va det snöar nu..det börja typ nyss och nu snöar det skita mkt..gu va jobbigt..okej det e bätrre än regn men iallfalll...orka... ja igår var jag hos Rozik..det va kul..fick kolla i hennes skolkatalog..det var inte så många snygga killar i den ..bara 2 typ och dem är tvillingar..och så fick jag såklart se henens lover boy som hon säger..)))) undra vad hon säger när hon läser detta..men men...hennes skolkatalog var som en bok värsta tjock..jag fick kolla i den två gånger för att se alla ..man missa jämnt nån.. ahhaha ))) idag orkar jag inte skriva så mkt.. jag ska ta plugga matte och rättskunkap idag ..det blev inget igår..

Idag fyller mina kusiner som är tvillingar ett år... nice...Grattis till dem!!! 
 
Nu ska jag kolla klart på filmen jag börja kolla på ..den heter Picture This.. om ni vill veta..haha

Ciao


Kommentarer
Postat av: Tess

SÅ jobbigt men det även om de är fint.. hm ja mycket bättre än regn ,man bli inte lika blöt.. haha jo jag vet , deras är smällfet,, har do mverkligen så många elever på någon sätt.. det är bra plugga på med allt.. ohh du måste berätta om filmen är bra och vad den handlar om sen..

2008-11-16 @ 12:44:40
Postat av: Anonym

ja men det e typ flera skolor i den ...ahah ja det gör jag ..ashley tisdale spelar huvudroll..))

2008-11-16 @ 12:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0