Sjuk

ja jag e dunderförkyld..nu har tappat röste helt..typ..jag ahr det här..det blev inge wsthl för mej heller idag...jag kunde inte åka när jag e så här förkyld...nu har ont i halsen, öronen, huvve o allt annat...fan ska jag göra...jag orkar inte... allt känns jobbigt just nu... vete fan hur jag kunde blir förkyld så här..det var ganska länge sen jag så förkyld som jag e nu..men jag slipper ju skolan nu ..fram till måndag..på måndag måste jag ju vara frisk ..men men..det e e jag säkert då..idag händer det inte såmkt..jag ligger mest o vilar o har tråkit och kolla på film..jag orkar inte göra nått ..vad ska göra för att bli frisk?? nårra tips? kan jang hjälper inte mej just nu..jaja jag skriver kanske mer sen... 

 nu orkar inte skriva nått....mer...

Ciao


   kan inte vara utan dem...

Kommentarer
Postat av: TESS

Synd om dig, kolla på film och sånt e ju laltid någon bättre än att sitta i skolan och vara sjuk^^ ohja måndag physkologi provs greja ju

2008-11-20 @ 14:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0