Sjuk

guu va jobbigt det e o vara sjuk..jag orkar inte..kan inte jag blir bättre snart..fan jag ska göra för att bli frisk då..inget hjälp typ...nu har värsta hostattacker..jobbigt...jag e trött...idag e på klagahumor..jag e irriterad på allt och alla.. tycker att allt e jobbigt.. jag har tråkit också--det e tråkit när man e sjuk då msåte mna sitta hemma och då vet jag inte vad jag ska göra.. så det blir hända vid datorn el tv mne det e också tråkit.. jag orkar inte plugga helle fast jag behöver göra det..jag läste psykologin lite ..det var ju ganska lätt o komma ihåg...o jag gjorde ju inte matteprovet igår..o nu har jag hört att det var jätte svårt..till o med pluggisar tyckte det..gu hur ska det gå för mej då..fast jag e ju ganska bra på matte när jag vill..men ibland har jag inge lust o vara duktig..så jag skiter i allt istället. e det bättre? nej det vet jag  inte...och jag kan inte sova på nätterna heller..vakna typ varje timme..det e jobbigt o vara sjuk..det va jätte länge sen jag var sjuk på detta visset.. men fördelen med det e ju att min mor e jättegullig mot mej..men det e väl hon annars me el? men inte så som hon e nu..hon tycker synd om mej nu..nån så till henne att isglass hjälper mot ont i halsen så nyss åt jag isglass..undra om det hjälper..det vet man inte..

snart e det jul..gu va härligt..vi har massa snö så det känns som att julen är på väg..o då kommer tomten..ahha det e ju bara tre veckor kvar till jullovet o jul..tiden går fort...o sen e det bara vårtermin o sen tar man studentee...härligt..men känns lite jobbigt också..undra när studentmössor kommer..det dröjer säkert som vanligt...

nu ska jag vila...ha det bra

Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

STackars dig... ursh du får ta och se till och lbi bättre:D klaga på bara de är bra:D jobbigt emd matte...

2008-11-21 @ 16:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0