Onsdag

Dagen började med italienskan idag.. vi lyssnade på en sång på italienska ..ja inte precis min musik smak men ...haahha min italienska lärare är lite ...ja jag ska inte säga vad..hoppas ni fattar.. sen hade jag svenska vi filmade idag ..det gick bra..det blir kul o visa våt film för hela klassen nästa fredag...sen hade vi UF..det gick bra..grabbarna jobba på..o jag gjorde väl inte så värst mkt..ahhah ja juste idag på morgonen hann jag kolla på the voice ..jag hade sovmorgon ..men Peter från bonde söker fru var där.. jag diggar han mest av alla bönderna inte för att jag kolla på det ..jag diggar the voice..på 5 kolla på det när ni har tid.. Jag kan ju berätta att min mor kollar på det varje morgon..men hon e som hon e.. ))) IMon har jag prov i religion ( buddism och hinduism) det inte så svårt.. måste börja plugga på snart.. min lärare tjata om det idag hela dan i skolan..åå ni har prov imon så hon typ tre gånger..vi ba ja vi vet..mne hon e snäll lite vimsig bara.. Imon e det värsta jobbig dag..e hemma sex typ o måste upp vid sex på morgonen också..jobbigt men det går...men sen e det fredag värsta skönt.. o då har vi bara en lektion också men vi ska filma lite efter skolan för att annars hinner vi inte...

Tessan tycker att jag ska ha en orange volvo ...fy fan sa jag då..hur skulle det se ut..nääää.. men jag vill ha en rosa bil..haha gärna ferrari ..jag kan ju också berätta att jag tycker att vår klass blev snyggast på skolkortet..jag kolla i skolkatalogen och vi var ju bäst..vi klädde ut oss till töntar men det blev ju bra.. Nu e trött..sitter och äter samtidigt så det går inte så bra att skriva ..det blev lite av varje idag..en bit pizza , min mors pizza ..jag vägrar äta köp pizzor.. de e så snuskiga, tycker jag .. men det e ju bara jag ...

Nu tycker jag det räcker för idag...det var nåt jag täckte skriva men just nu kommer jag inte på det så jag kanske skriva det senare ...

Ciao


Kommentarer
Postat av: Tess

haha jo italienska läraren är ju lite vimsig ibland och så host ja men provet var itne å svårt som sagt , de bli nog högt betyg på provet.. vadå e de någon fel med orange volvo,, skulle pasa om du bli phykolog:P hehe asså när dom har precis gjort klart pizzorna och kommer ut med dom kan man se fettet från osten och massa äckling,, hehe föredrar kebabsalla^^ med mega massa sås...

2008-11-13 @ 11:40:14
Postat av: Anonym

mne precis..orange volvo som psykolog..det passar ju perfekt..)))) åt sallad idag el?? nyttig du e

2008-11-13 @ 19:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0