Onsdag

min hals blir bara sämre och sämre..jag har skit ont i halsen..jag kan inte vara utan halstabletter..men men..undra hur jag ska klara mej imon..men det går nog..idag har det inte hänt så mkt ..vi filmade klart vår film till svenskan..den blev skit rolig..vi höll på att skratta ihjäll oss när vi kollade på den..undra va klassen komma tycka..vi ska redovisa på onsdag nästa vecka.. idag hade jag italienska också..o då bestämde jag när vi ska ha prov..hon sa att vi måste ta de innan jul och då sa jag sista veckan då..hon ba okej ..o alla andra tyckte väl också att det va bra..)))gu va prov jag har innan jul..man e så stressad..o nu e jag sjuk också..så det e blir inte bättre...åkte hem tidigt idag..vi hade iallfall bara Uf på eftermiddag..o vi typ klara med vår affärsplan..o så mådde jag inget bra.. alla e typ sjuka nu..det går bara runt och runt..jobbigt...

IMon ska jag till sthl på mässan..det blir nog kul...nu skulle sara också med så det e nice..men det jobbiga e att jag måste upp kl 5..det e så jävla jobbigt.. undrar hur R orkar som går upp 5 varje dag ...el halv 5 kanske..ahah men nu ska jag gå o vila lite...

Det snöar idag igen..jobbigt..nu e det skit mkt snö..men det e som vanligt här ...

Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

Du får krya på dig .... inte bra att ta halstabbleter hela tiden:( hehe jo tror du dom lfesta kommer sitta och skratta som 17 när do mser filmen:P urs jag massa prov och så... ja jag fattar ite hur man kan gå upp kl 5.. ja ksulle aldirg klara av den...

2008-11-19 @ 16:33:43
Postat av: Anonym

ja jag märker det..man blir beroende av dem..men nu e jag värsta tjock i halsen..börjar tappa röst o allt... ja men så e det ..ja jag vet värsta jobbigt får läga mej vid 8 om jag orkar..)))

2008-11-19 @ 16:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0