Måndag...Pucko..Nja

ja nu var det måndag igen..jobbigaste dan på hela veckan..värsta lång dag..o måndag började med matte såklart..jobbigt har prov på torsdag men e inte där..så synd..ahah..jag orkar inte göra provet på torsdag iallfall...efter matten hade jag filosofi..ja vi skrev nått..sen hade vi rättskunskap och då prtade vi om skadestånd och sånt..killarna tyckte det var roligt..nu ska dem skada varann  eller ramla för att få skadestånd..men jag tror dem skämta bara..och så kan jag ju berätta att killarna i klassen e värsta sångare alla ba går o sjunger hela tiden.. om en börjar då stämmer alla andra in..))) det e kul när dem börja sjunga alla samtidigt..sen hade jag psykologi..vi ska ha prov nästa vecka...kul kul..men lärarn e som hon e ..ganska vimsig men rolig.. ja hon kalla mej pucko idag.. så här gick det till..Jag : V kan du hjälpa mej? jag fattar inte ...V: men pucko fattar du inget...Jag: vad sa du? ..jag håll på att ramla från stolen.. men nu har jag iallfall fått ett smeknamn Pucko Eve..snälla kompisar jag har..)))haha ..men min lärare hon håller jämnt på så där..o så jag att jag va trött..och hon bara vem fan e inte det ..jag bara vad har du gjort i helgen då..hon bara det vill du inte veta..)))men aja..nu e trött och orkar inte skriva mer...

Ha det bra..

Ciao


Kommentarer
Postat av: TESS

hah ja vi borde bilda klass kör eller nåt:P ahaha som so msjunger. hehe de va ju värts roligt när hon kallade dig pucko, sorry men man hade inte förväntat sig de av läraren:P

2008-11-18 @ 17:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0