Lördag jobba...

lördag idag..sköööönt...jag jobbade idag fast jag e fortfarande sjuuuukkk..alla ba e du sjuk el nää jag hostar för det e kul ahah ))) ..jag trööööt på att vara sjuuukkk och hosta hela jävla tiden...(((( idag julpynta vi hemma..värsta mysigt det var... jag plocka fram ljusstackarna för att jag ska vara förre mina grannar..det e jämnt så typ..men i år hann dem förre mej tror jag ..men men...det är jätte mysigt nu..när vi va klara med allt satte vi oss o fika ..lussekatter ...guu va göttt....))) det e så mysigt med jul..Jag älskar det...))) min farmor ställde ganska dum fråga idag ...du ska väl ha hemgjorda köttbullar el..jag ba det klart jag ska ha det ..jag äter typ inte dem andra...hon ba ja jag vet ..hon e gullig hon..hahah..ja så tänkte jag berätta lite om idol..det blev som jag vill då ..JOhan fick åka hem..ahha nice..men hans fans var som galna igår..en svimmade..man ba men herregud...det e ju inte bra för deras psykiska hälsa att dem beter sig som dem gör...det va jätte läskigt ju..okej dem blev lessna att han åkte men dem kan ju hålla sej för det..men det klart dem e ju mellan 13 -16 år så dem kan väl inte hantera sina känslor än...men det iallfall läskigt att dem reagera så..(((( men jag tyckte att det var bra att han fick åka...och Bengan satt säkert..guu viken känsla...))) han var ju bäst igår med....ja idag händer det väl inte så mkt mer...jag e ju sjuk så jag måste typ vara hemma så jag blir frisk ..jag vill ju inte missa nästa vecka i skolan med...))(((( nu ska jag jobba lite med religion...))

Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

alla har typ julpynta nu:P heeh stackars dig som jobbade ursh när du var sjuk med... ja johans fans e ju helt galna ju inte ens jag e sån :P hehe

2008-12-01 @ 15:05:48
Postat av: Erik

De är mest patetiska de små stackarna!

2008-12-02 @ 16:07:51
URL: http://ericore.blogg.se/
Postat av: Eve

ja det e dem..jobbiga e dem oxså...

2008-12-02 @ 16:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0