Lördag

Lördag guu va skönt..jag e fortfarande sjuk..det e blir inte bättre.. nu hostar jag skita mkt..jobbigt..idag har inte gjort så mkt än..min mor har redan jul..idag kom hon på att vi ska äta lusskatter och pepparkakor och ska vi dricka julmust och glögg...hur myssigt e inte det då?? man börja känna att julen närmar sej..gu det e jul om en månad.. härligt..jag längtar faktiskt lite..då kommer tomten..hahah unrar va han har med sej i år.. jag har iallfall köpt julkapp t min mor..mne jag ska köpa nått mej har jag tänkt.. igår var det idol..Bengan var skit snygg och han var bäst också..hans frilla var snyggt fixat och allt..o när han plocka fram gitarr höll jag på att svimma..det var magiskt..ahah diggar han men jag vet inte om jag vill att han ska vinna..det går ju inge bra för dem som vinner..men men jag tror inte att han gör det.. anna åkte ut iallfall o det var ju bra ..nu e det bara hoppas på att johan åker..jag tror att det blir kevin och nån mer i final..

va kallt det e idag..jag blev tvingat att gå ut o ta lite friskt luft av mina föräldrar...jag gick bara till soptunnan och tillbax..typ 4 steg..ahhaha..men jag känder iallfall att det va kyligt ute.. inte lite heller.. vi har massa snö också..det e lite mysigt men kallt..jag har inte varit ute på flera dagar..jag e ju sjuk som sagt..så jag orkar inte gå ut..))(((

idag har jag också jobbat lite med vår affärsplan som vi ska skicka på onsdag..jag diggar vår loooggaa.. de skit snygg.. men T ska ju satsa hårt på monter så vi får se hur det blir...

Nu ska jag gå o ha det myssigt med min mor..hon e skit gullig nu när jag e sjuk..Jag diggar dej min Mor..)))

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0