JAha

Jaha .nu var det tydligen dax för mej och skaffa blogg.. jaha vad ska man skriva här då.. men det kommer jag på snart bara jag kommer igång.. jaj ga kan ju berätta att jag har damp på min skrivare.. den vill inte skriva ut det jag vill.. och jag måste ha vårt arbete ..det ska lämnas in imon..jobbigt. undra vad min lärare komma tycka om vårt arbete..hoppas han diggar det..jag hoppas på bra betyg på arbetet för att hans prov brukar gå åt helvete.. han e ganska konstig lärare, förresten det är en av  mina ekonomi lärare jag snacka om.. han bruka ge oss uppgifter och sen går han .. men aja det e inget att göra åt det.. idag var psykologin inställt..vi har bara haft två gånger psykologi sen vi börja..o snart e det slut på terminen..ja undra hur det går.. menjag msåte ha bra betyg jag ska ju försöka komma in på psykologilinje på högskolan..alla säger att det e svårt men jag msåte försöka.. jag vill bli barn psykolog..det verka roligt..och folk säger att jag passa som psykkolog.. går intedet så får jag gå ekonomi jag läser det nu ju..det e roligt det me.. Min matte lärare tycker att vi ska ha prov nästa vecka men som tur e ska jag till sthl den dan ..så jag slipper kan typ inget el jpp lite kan jag väl..))) guu va mkt det blev om skolan nu..men det e typ bara skolan som gäller nu när man går sista året på gymnasiet.. undra när skolkatalogen kommer..

ja nu måste jag skriva snabbt för att Tessan sitter och väntar på min blogg..det e hon som kom på att jag ska börja blogga.. nu sitter jag o äter tårta samtidigt som jag skriver så det går inge bra.. det var ju fars dag igår så Anders(min plastpappa) fick tårta, men han äter typ inte tårta så jag får äta..den e ganska goo faktist..

ja va har jag gjort mer idag då..nää inte så mkt.. e trött och det e så jävla mörks ute me så man vill typ gå o lägga sej vi 6 redan..men det går ju inte.. ja ikväll ska jag se p å Färjan tror jag ..ganska kul program..jag diggar kocken Glenn och bartender Håkan.. roliga e dem.. men ajja du ska jag avsluta det här..det blev ganska mkt ändå hoppas nån läser.. men Tessan du får göra lite reklam för min blogg..ahahah

Ciao...

Kommentarer
Postat av: way of the side ///o;o\\\

det finns bara ett för tårta - skönhet

2008-11-10 @ 17:35:00
Postat av: Tess

hehe OJ va mycket du skrev.. jo lars är väldigt udda på sitt sätt och tråkigt.. oh jag jag vil också ha bra på detta arbete som sagt proven går åt helvete .. Jag ska också se på färjan .. fn jag gillar samma killar som du där:D Tårta mums men inte så bra HAllå du gymar ju .. tårta sätter sig direkt där du itne vill ha de runt magen som bil ringar.. Ja men väldigt bra att du börja blogga, skoj att läsa och intressant hehe du begövde typ inte skriva så snabbt för min skull, väntar lungt på mina blogg inlägg:D väntar på nästa inlägg glatt:D

2008-11-10 @ 17:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0