Fredag...

Fredag idag gu va skönt splippa skolan i 2 dagar.., fast jag e inte ledig för det jag ska jobba imon.jo men på söndag e jag lite ledig iallfalll..sköööönt...Idag har det inte hänt så mkt än.. I skolan hade jag första italienska ..va bra jag e då.. sen skulle vi filma..vår film ska ju vara klar nästa vecka..och det gick väl si så där..Pippi Långstrump var på besök hah Roos var ju vimsig som vanlig...men vi filma mkt ändå....jag gick tidigare också så jag skulle hinna me bussen ..o dem andra skulle filma klart själv under hur det gick...men det gick nog bra.. och så spela jag en snob i filmen ..dem tyckte att det passa mej..snällt..men men ...Skönt o vara hemma tidigt...Idag e det idol.. undrar vem som åker ut idag då?? dem ska sjunga duett ..bengan och alice..det blir nog bra..Lars åkte ut förra fredag och det va dåligt..vi tror att det var bestämt innan att han skulle åka ut..(((( hans låtar e ju bra..han sa att han skriver till tonårstjejer..lyssna på hans låtar.. )))

Min mat idag beståv av 3 korv med bröd. o 5 ost skivor..det e det ända jag har ätit hittils..o en banan också till frukost..ahhah idag orkade jag inte gyma..har fortfarande skita mkt ont i magen...så jag ska träna hårdare nästa vecka.. nu vill jag bara lägga mej under täcket och vila lite..det e så j¤vla kallt i mitt rum..men men..

Nu ska jag titta på film tror jag som Tessan låna till mej..hoppas den e bra..)))

Ciao                                                                            

Kommentarer
Postat av: Tess

hehe Jo filmande gick ganska bra efter dy hade lämnat hos för bussen:P hehe snob passade dig mer än mig iallafall^^ jo johan eller anna borde ha åkt, johanvar dålig när han sjöng själv och anna , låter som en jäkla man när ho nsjunger. fick hålla för öronen.. urshh plåga.. hhee hoppas filmen var bra:D

2008-11-15 @ 16:35:11
Postat av: Anonym

ahah okej va bra... men ni slarvade bort grejer ju..)))

2008-11-15 @ 17:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0