Torsdag..juldagen

ja nu är jul slut typ...fort det har gått..först vänta man typ ett helt år och sen bara efter några timmar på julafton är julen slut...känns lite tråkigt..allt har gått så fort i år tycker jag ...det kändes inte som att det var julafton igår...och nu får man gå o längta ett år till...ja ska jag berätta lite om min julafton..de var väl bra...fick massa roliga grejer av tomten..haha ..Julafton började me goo mat..guu va gott det e me julmat...och va mätt jag var då...skit ont i magen på kvällen..men så ska det vara när det e jul..ahha jag ska äta julmat idag me ...efter maten då kollade jag på Kalle Anka ...jag fick kolla på de helt sj..alla andra har redan tröttnat på Kalle Anka..men det e ju liiite kul iallfall fast man vet vad som ska hända o så..sen efter Kalle fick jag öppna mina julklappar..det var ju kul..jag fick volumaster som jag velat ha länge, ( testa den nyss) ,,sen fick jag smink i så där guldig låda, parfym, pengar o så var det nått mer...ja o så fick jag ju prinsess glas av T så klart..ahha Tack...jag har haft bra julafton iafalll kan jag ju säga..mysigt och bra... o så inatt kunde jga inte somna...la mej elva och messa jag me en till tolv typ o sen skulle jag sova men det gick ju inte så bra...somna typ vid ett elller halv 2 ..o så vakna jag 5 ..hur kul e det då.. inte så värst...men så låg jag till 9 iallfall..sen gick jag o väckte min mor..så gick hon o kokade gröt t mej..hon e sn'll ibland..))) ja men nu ska jag gå o göra nått vettigt tror jag ..jag ska fixa bdb också..men hur har ni haft det på julafton då? jag villl veta...)))) ha det bra så länge


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0