Torsdag

sitter i skolan ..skit jobbigt ..ska ha webbdesign nu o det e inte så kul..))) jag fattar inte så mkt ...o nyss hade jag matteprov skit jobbigt ...jag skulle ha gjort det den 20 november men det blev idag..har varit sjuk o så... Nyss berätta en kille i min grupp aatt han har tre hål i  jeansen ))) intressant lr inte...igår skev jag psykologiprov o det gick ju bra..jag skrev 10 sidor typ..jag hoppas på bra betyg men men..igår när jag kom på bussen fick jag värsta chock ..det var massa barn på bussen..dem satte o glodde och skrek hela tiden..småbarn är gulliga men dem kan vara jobbiga med...o jag var inte riktigt vaken än då så då blev det extra jobbigt o lyssna på dem i typ 30 minuter..)) nu ska jag jobba lite med det jag ska..kanske skriver mer sen när jag kommer hem ..... jag skulle nämna T så ..hon e lika vimsig som vanligt...))) hade

3 dec: Psykologi
4 dec: Matte
8 dec: Nationella Svenska
9 dec : Rättskunkap, svenska boken ska vara utlääst o analysen ska skicka in
12 dec: Finansering
17 dec: Italienska prov
18 dec: Religion inlämning



Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

JO ungarna va hel gulliga, manb ville ju adoptera dom hihi o not )))) webdesign, somnar ZZzzzz

ursh va många rov, sånt gillar vi itne :P go girl DDDDD

2008-12-04 @ 15:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0