Torsdag...

Sorry för de dåliga uppdateringen... orkade inte skriva ..nu sitter jag här igen på webbdesignen och orkar inte jobba..nyss hade jag matte..väldigt jobbigt faktiskt...men den nya lärarn e bra...han förklarar bra iallafalll...idag hade det varit helt onödig dag..."missade " första bussen..kom till skolan typ vid halv 10 och då säger lärarn du får göra vad du vill..jag ba men ååå vf kom jag då? ..sen nästa lektion säger den andra lärarn samma sak...då blev jag liiite irriterad...men men...det va goo mat idag iallfall.taco..det va skit gött...efter lunchen gick jag o T på på en promenad genom stan..ahahh )))) imon e ledig från skolan...jag har bara enlektion imon...det e lucia i skolan imon.nice...lr inte? lucia har svimmat två år  i rad på min skola...läskigt...men tänk det e redan Lucia..och snart e det JUL....JIPppiii...)))) nu orkar jag inte skriva mer..ska jobba lite ...T sitter och letat efter en kille som hon hitta nånstans...jag ska tydligen kolla på han..))) jag känner smärta i min mage just nu...jobbigt....



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0