Tisdag ..

tisdag och helt onödig dag...o jobbig...inte gjort så mkt..gick till skolan o det va oxså onödigt.vi va bara 2 st på webbdesign och jag och T satt o  läste allas bloggar coh så satt vi o höll på med annat istället för att jobba lite men vår lärare brydde sig inte så mkt som vanligt ))) han ba gick o så var han borta i typ halva lektionen..det e ju oxså nånting...sen hade jag redovisning..det va kul vi jobbade i bokföringsprogrammet som vanlliga företag använder så det va ju kul..sen hade vi inget mer för att vår lärare e lite konstig ..o sista lektionen rigde vi t lärarn o så att vi ville jobba hemma o hon ja vassogod..haha hon e nice.. nu ska jag prata lite om vädret..guu vilket väder det e ....första regna det sen snöa det..o nu e det värsta plask ute helt jävla jobbigt e det..o jag hade klackskor idag så det var inte så lätt o ta sig fram el joo jag ju van o gå men det va halt...jag måste läsa ut min bok..jag har inte ens läst halva ..men den e juuu så tråååkiggg...))))) den heter Madame Bovary om nån vill veta..))) o imon har psykologiprov kul kul..NOT....men jag tycker aillfall att det e jättemysigt med JUL och allt som hör till..jag längtar till JUL gör ni det?

Så tycker jag att det e irriterande när man kommentera nån blogg o så syns inte kommnts på en gång...jobbigt ju....

Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

helt jäkla onördigt att gå för mig:P haha ursh jäkla gubbe.. uhhgaaa prov prov,, helt trött , hur ska detta prov gå.. jo längtar till JUL lovet:P

2008-12-02 @ 19:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0