Tisdag...

idag mår jag inget bra alls...hostar och värsta slem i halsen och allt...skiiit jobbigt..och imon e det ju nyår och jag e typ förkyld..så det var det  me det...men men det går väl..jag e faktiskt inte så förtjust i just nyår..jag tycker att julen e mkt mysigare o såå...jag får gå o ta en alvedon så kanske jag blir bättre men tror inte ...jag måste bara berätta om mi nya hobby..jag har börja sticka..visst e det kul?? alla kallar mej farmor eve nu..men det e kul o sticka..fast tills jag blir klar me halsduke jag stickar är det slut på vintern.. men ..vi får se hur länge jag orkar sticka..)))) men just nu e det skiit kul...)))) så det så...hahah ..igår var det värsta kallt ute..-10 var det här...kallt..jobbigt...idag e det inte lika kallt...har ni sett gröna postgubbar?? dem e jätte roliga ...jag såg en igår,,, asså inte gul postbil utan grön..det e änne roligare när man ser dem cykla..de e så gulliga i sina gräna kläder som syns...

jag vill åka till Vås nästa vecka.. e det nån som vill me ?? T? R?

Nu ska jag gå och klä på mej o göra mej i ordning..ska jobba lite idag, tror jag..vi får se...men jag kanske skriver mer senare..ha det bra så länge..

Ps. dem sista dagar har jag börjat läsa andras blogg och vet ni vems bloggar jag läser mest..unga mammors bloggar..jag tycker att deras bloggar är mkt intressantare än andras som ba skriver om mode o sånt..jag vet inte vf men så har det blivit iallfall..o så gi,llar jag läsa killarnas blogg..dem skriver om helt andra saker än vi tjejer..))) så nu vet ni det..

Kommentarer
Postat av: jennie (ungmamma18)

Helvetes natt har det varit inatt! Jag vaknade 1 gång i timmen. Och vid 5 imorse vaknade jag och låg där o pinades i två timmar. Sen stod jag inte ut längre.. Ont som in i helvete gör det idag med! :(

2008-12-30 @ 13:50:45
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: TESS

stackars dig:( oj nyår så snart, hehe lite efter jag e... hehe jag vill se dig sticka :D hehe duktigt du e.. oh h ja dom görna har jag hehe hettt.. jag vill också till Vås.. hehe skoj, jag ahr okcså börjat läsa massa bloggar:D

2008-12-30 @ 16:08:43
Postat av: jennie (ungmamma18)

Ja det är ju inge kul slut på detta året precis :(

Min syster är 20 år (2 år äldre än mej) ja man tkr ju att hon kunde hjälpa till lite mer, men men..

2008-12-30 @ 20:02:56
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: jennie (ungmamma18)

Bingolotto sög igår!!! :O

Ne hon är äldre, men de kan man inte tro :p haha

GOTT NYTT ÅR! :D

2008-12-31 @ 15:07:43
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0