Tisdag...

skit länge sen jag blogga..men har inte haft så mkt tid och ork att skriva...igår jobba jag lite ..o så fixa jag lita andrasaker os å...men sköönt e det me lov ...nice...idag gjorde jag och min farmor janssons frestelse..det e jätte  gött.. det e typ bara hon och jag som äter det men jag får det jag vill..))) ibland el ganska ofta..))) men hon e gullig hon..haha och imon e det julafton..nice..julmat ..det e sååå gött och sen kalle anka..fast man har ju sett det nårra gånger bara..men men...det e kul...undra va jag får i julklapp i år...fast det e inte lika spännande som när man var liten..då gick jag typ o fundera i flera dagar på vad jag skulle få och så men nu har jag inte tänkt så mkt på det..jag e väl för gammal för det..))9 gammal?? guu va konstigt det låter...o en äcklig grej..jag har typ inflamation i fingret..det gör skit ont och så värsta äckligt..igår min styvfar han ba stick nål i det där ..jag ba näää han ba joo då går det över..men jag e så känslig så han fick göra det..o då kommer det ut väsrta massa var...skit äckligt...)))vete fan hur jag kunde få sådär..jag har typ aldrig haft inflamiation i nageln...jaja hoppas det går över snart..det gör fortfarande lite ont...(((( nu ska jag gå och hjälpa min farmor lite tror jag ...o så skulle jaag fixa ordning på mina räkningar så jag inte missar betala nårra...guu va vuxen jag känner mej nu då..men jag betalar räkningar faktiskt..)))) hahah..mina räkningar iallfall....men men God JUL om jag inte  skriver nå mer idag...

Ciao

GOD JUL

Kommentarer
Postat av: TESS

hehe uhh janssons.. ja tycker personligen inte om sånt. meehh itne för gammasl alls, fast känsn ltie old att söka sig julklappar som om man vore 10 elelr nåtXDD uhh läter ju verkligen äckligt, stckars dig aj sånt gör ont.(

2008-12-23 @ 20:31:49
Postat av: Eve

ahha men det gött..men du tycker ju inte om julmat..))ja det äckligt.))det e bättre nu iafalll )))

2008-12-23 @ 20:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0