Söndag...

kom hem nyss ...trött som vanligt...och ont i magen och så e jag typ förkyld tror jag ...ont i huvve och mår inte bra alls..men men ..idag har det inte hänt så mkt än..det e väl en vanlig söndag fast utan plugg...sköönt o slippa det ....men tiden går fort och snart e det dax att plugga igen...igår fick jag världens konstigaste sms tror jag ...:så här stod det : De går tyvärr inte att nå B för tillfället plz try again later...visst lät det konstigt ..vem fan skriver så...men men liiiite kul va det ju...))))) sen fick ett till sms av samma person som var ännu knäppare men det ska jag nog inte ta här..det var om tomten ialllfall...)))) xD igår var skiit arg på min morsa...asså ibland vet jag inte hur hon tänker...men arg var jag iallfall..(((((
Nu ska jag ta o städa mitt rum...kul kul or NOT ...ahah men måste göras nån gång ...))))) ha det bra a

Ciao

Kommentarer
Postat av: jennie (ungmamma18)

Halloj :) asså dessa storlekar på kläderna får jag damp på! I vissa affärer måste man va smal som en tråd för att få på sej ett plagg!

Ja och den där jackan är efterlängtad, men har kollat o kollat, ingen som duger åt mej :p thihi

2008-12-28 @ 16:52:48
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: TESS

jobbigt läge... de dära var de konstiga sms ja har hört:P hehe du ja fatatr itne helelr hur våra mammor tänker ibland ,hehe äldre du vet.P haha

2008-12-28 @ 19:41:54
Postat av: jennie (ungmamma18)

Jag vet precis vad jag vill ha för en jacka.. men finns ingen sån :( Mjo jag hade en väldigt bra kille men de blev som de blev :/ och jag älskar honom fortfarande högt, så de e väldigt jobbigt!

2008-12-28 @ 20:00:53
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0