Söndag

pluggdag idag..jobbigt....nu e det bara en vecka kvar i skolan..ganska sköööönt faktiskt..fast jag har två prov och bokprat och inlämning den här vecka...skita mkt o göra...o idag jobba jag med det som ska lämnas in på torsdag...jag skriver om abort..vi fick välja vad vi ville skriva om ..lr vi fick lista på massa saker o så fick vi välja..men allfall jag valde abort..jag har ganska blandade känslor om just abort...jag blir både ledsen och glad när jobba med det...))))) ja vi får ju se vad min lärare säger om arbetet....nu ska jag plugga vidare..jag har prov imon ..finansering..kul or NOT...men inte så svårt..)))

3 ADVEnt IDAG ...Jippi..))) snart e det jul...

Ciao

8 dec: Nationella Svenska
9 dec : Rättskunkap, svenska boken ska vara utlääst o analysen ska skicka in
12 dec,
 Finansering 15 dec.
17 dec: Italienska prov, Bokprat
18 dec: Religion inlämning, rättskunskap inlämning

Kommentarer
Postat av: TESS

plugga tar värkligen kraften ur en.. men måste ju göra om du ska bli barnpyskolog^^¨men ja en vekca kvar gu va nice..

2008-12-14 @ 20:41:45
Postat av: Anonym

haha va du e rolig..men ja det e ju sant...))))

2008-12-15 @ 19:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0