Söndag..

ja söndag igen..skööönt.. men lite jobbigt också..för att söndag är min pluggdag..igår skrev jag inget..hade inte tid..först jobbade jag sen kom R till mej..så bakade jag me min mor igår också..det var mysigt..vi baka lussekatter och saffranslängder..hur kul som helst...va stressigt jag har ..kolla skola och komma hem 6 varje dag, lördag jobba och söndag plugga..ååå jag längtar till lov...så jag får lite fritid...))) 2 veckor kvar till jullovet...fatta va skööönt...T vi msåte åka t Vås innan jul..jag måste köpa fler julklappar..)))  det e jätte stressigt i skolan innan lovet med..massa prov o så.det blev Robin som fick lämna idol i fredags..jag var lite ledsen..men det kan var bra att han fick åka ut..nu vinner kevin tror jag ..lr? .. fint det ute nu..vitt överallt fast lite kallt e det...hoppas inte snöön smälter innan jul..för att brukar ju vara så ..att det e snööö innan jul och ¨så på julafton då regnar det..hahah trööökigt...med regn...jaja nu vet jag inte vad jag skriva mer...jag ska fortsätta med min bokanalys som ska skickas imon typ så måste skriva klart den idag...jag har läst ut boken iallfalll så det e bra...den var inte så dååålig som den va från början...))))

bilder från igår..

                                        



Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

Jo de är verkligen mkt man ha nu, jag e skit stressad, vill ju göra bra på ala proven, hinna läsa boken vilket vi gjort båda o massa .. uhh hur ska detta går.. ja västerås e ett måste... ja ursh hur fan kudne robin åka ut, dåligt som 17 tycker jag :(

2008-12-07 @ 21:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0