Onsdag och en vecka till julafton...

den här vecka e skööönnn...två lektioner idag ..och nu e hemma ...nice...fast jag hade prov idag ..det gick väl så där..o så hade jag bokprat me ..o det gick väl också så där...men men ..nu ska berätta om igår istället...igår va jag o T t Vås ..nice nice...vi handlade julklappar...så nu har jag köpt julklappar till alla..sköönt..till mej sj me...)))) nää jag köpte parfym till me sj..men jag får inte öppna de förens julafton hahha ...vi va lika vimsiga som vanligt igår..det roligaste var ju typ när T bestämde sig att vi skulle leta efter nårra killar vi såg tidigare..herregud hon ba vi går hit och dit ...men vi hittade inte dem..ahha du e knäpp T ...vi e fjortisar ibland ..el inte jag då men..jag köpte  2 par örnhänge till mej me..och halsband..och leggins och så ...ja o så köpte jag evejunior me..som T inte gillar så värsta mkt..jag läägger ut en bild på eve junior..haha..ja me ndet var kul iallfalll...nu ska jag prata om nått annat...det e ju julafton omen vecka..fan va nice...o i har inte ens plockat fram granen än..fan måste göra det i helgen..))))) nu har jag inte tid o skriva mer..ska skriva klart mitt arbte om abort...

Ciao


Kommentarer
Postat av: TESS

hehe skrev PUSS först på namn hehe ojda va ja ge vimsig.. XD hehe ja v-ås var nice.. hehe ja abort de är ett itressant ämne.. meeh vad åda do mva ju så jävla snygga asså deras frisyrer uhh knäsvag

2008-12-18 @ 18:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0