Monday

¨ny vecka...känns sköönt för att det e lov snart...sista vecka göra vi inte så värsta mkt..rl jo jag har ju prov o så men annard blir det inte så mkt..))) ja idag har det hänt ganska mkt i skolan...dagen började med matte och vi övertalade vår lärare att ställa in matten på torsdag så det är nice....sen hade jag filosofi och Frank ( lärare) hade gitarr med sig , så vi sjöng julsånger..det var jätte mysigt...jag säger ju att min klass e musikalisk ..det tycker Frank me ..hah han ba ni e ju jätte duktiga..vi ba ..mm visst..hahhah ..efter filosofin hade jag prov ...det gick väl så där....fick blackout typ..men men.. o efter detta fick jag T lyssna på en munk i en timme...det var intressant men lite jobbigt..men det va kul att få reda på hur en munk lever i Sverige..hahah han hade munkkläder på sig och så hade han en grej på näsan..han va trevlig ...)))) det va kul att lyssna på han...men vi missade bussen ..det va jobbigt...T blev skit sur att vi missa bussen..men men ..inget göra åt det...nu e jag hemma iallfalll..åt nyss ..o nu har jag smärta imin mage..jag får det jämnt efter jag har ätit...((((( veete fan varför...nu ska jag inte göra så mkt mer idag..vila lite...ska titta på Världens minsta barn snart på 5..ja juste min gamla mattelärare överraskar mej varje gång..Idag sa han till mej  : ska inte du söka till Idol nästa år? Jag ba : SKA jag ? han ba ja du e så fin jämnt, JAg: ska inte man kunna sjunga då? Han ba : nej det behöver man inte, men om du vill så kan jag lära dej...Jag : okej...asså jag höll på att ramla...och T stod o skratta...asså rolig lärare jag har..OR  not..
HA det bra..

Ciao


Kommentarer
Postat av: TESS

YES one week left:D jadsu intressant dag ju lugnt,, hehe ja munke nav vääldig intressant men inte så bra när man redan e trött:( sömneffekt jaa.. hehe ja mattelärare förvånar mig inte , he weird.. ahha

2008-12-15 @ 19:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0