Måndag tröök dag

jag hatar måndagar typ..fast idag blev det ganska bra dag..hittils iallfalll....dagen började med att gå upp kl 6 ..det e jobbigt ska jag säga..sen fixa sej ...håret tar längst tid typ..sen käka lite frukost som idag bestod av en lusskatt...gött...jag äter inte frukost annars men min mor tvingar mej ibland..Idag hade vi Narionell Prov i svenska..det var typ test prov..det gick väl bra..tror jag ..))) vi får väl se... sen efter det så skulle vi ha rättskunskap och psykologi men min klass e så bra på att ställa in lektioner så vi fick sluta vid 11..nicee...annars skulle vi sluta vid 4 ..men vi har prov imon så det ebra att vi e hemma tidigt..då kan man plugga ..)))el inte...
NU ska jag berätta nått sorligt..någon har hoppat framför tåget..hur läskigt e inte det .jag blir så jävla ledsen när såna saker händer..((((( nää inte mer om det ..jag blir bara ledsen..(((
ja nu sitter jag här..nyss käka jag det blev spagetti och köttfärssås..skittt gött...det e ju jag som gjort det..))) så nue jättemätt..åt för mkr tror jag ...men men nu e det försent o tänka på det..nu får jag gå o känna smärta i min mage..(((
snart e det jul..gu va jag pratar om jul men jag längtar faktiskt liiiite..bara liiitteee....ja T Vås e ett måste...))))) ska köpa parfym tror jag ...min mor lovat att betala..))) fast hon tycker inte att jag ska köpa nå ny parfym ..när jag har typ 5-6 st..men trött på allla...haha T bruka kvävas av mina parfymer..))) hon tycker det e jätte skoj o gå in o lukta på parfym med mej..visst?? ahha nu ska jag gå o städa ...äntligen efter mycket tjat måste jag städa liitteee...





8 dec: Nationella Svenska
9 dec : Rättskunkap, svenska boken ska vara utlääst o analysen ska skicka in
12 dec: Finansering
17 dec: Italienska prov
18 dec: Religion inlämning, rättskunskap inlämning


Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

Ja vilken bra klass man har ibland som stälelr in lektioner,, thanks to that hade annars kanppt itne klarat dagenXD jo jag vet man bli ledsen när man hör att hemska saker har hänt:( mums spaggeti mm DDD hehe parfym, jag kvävs som sagt heh men lite sko e de att lukta på parfymer, men om du vill ha en parfym gå o köp den DDD

2008-12-08 @ 17:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0