Måndag och Första December

idag har det inte hänt så mkt..plugget och så..kom hem tidigt..lagom skööönt.. idag hade vi den nya mattelärare..som heter Urban.haha nää men han va ganska bra..vi får se...han verkade bra iallfalll...sen hade vi filosofi med Frank och det ganska tråkigt varje gång förutom när Frank håller på o gör massa konstiga grejer... men filosofi e inte så lätt..ska jag säga...det e svååårt att tolka texterna vi får varje lektion..men det kan inte bli fel föratt alla tolkar olika juuuu... efter filosofin hade vi rättskunskpa i typ en kvart sen gick vi hem..vi skulle iallfall bara plugga till provet o det kan man göra hemma..))) nu sitter jag hem och pratar med Anna på msn..hon e som hon e...Diggar dig Girl..)))) du e skoj...och nyss snacka jag me Tessan me ...hon har lärt sej säga Princess på ryska..hon e så gullig..))) Diggar dej )))) nu ska jag skriva klart kallelse och skicka de till våra rådgivare..)))

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha.... Tackar gumman!! Älskar dig!!!

2008-12-01 @ 16:22:56
Postat av: TESS

Hehe fint namn, låter som doktor urban:P hehe

ja frankies booy texter är väldigt knepiga tycker jag... hehe ja men ryska e skoj :P

2008-12-02 @ 08:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0