LOv....skööönt...

nue det lov ..fy fan va skööönt....igår orkade jag inte skriva..så jag skriver idag isället..ahha..kort dag idag..var hemma vid 11 redan..åkte me min mor..trevligtt...idag på italienska fick jag sitta och kolla klart på filmen helt sj ...i ett stort klassrum...dem andra gjorde prov...ja filmen slutade som alla k'ärleksfilmer slutar..))) ....nu e det bara 5 dagar tll julafton..jag  fick julklapp av T idag...gulligt av henne...hoppas hon diggar det hon fick haha..men värsta bästa kortet jag gjorde ..haha T visste inte vad hon skullle säga om kortet ..ahha kul kul.. herregud va dimmigt dete ute...jag tycker inte om dimma..vet inte varför men det e bara så.....ja men nu sitter jag här och dricker julmust..dricker det varje dag nu...börjar tröttna..o igår åt vi julskinka fast det e inte jul än..men det var görr..skinksmörgås me senap..fy fan va gott det e ..Vad e godast på julbordet då? .....nu tänkte jag skriva nåt mer men jag har glömt bort var det var ...ahha

Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

Ja kommer nog gillar det som jag fått av dig.:D mehh ja kortet var ju värsta fett bra ju:D

uhh dimma e lite läskigt men ändå mysigt till skräckfilm^^ hm julbordet grötenXD eller inget potatismos

2008-12-20 @ 12:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0