Lördag , Lucia...

jaha lördag igen...trött e jag också.. idag har jag inte gjort så mkt..el jo jag har jobbat..det gjorde jag igår med ...o så har jag städat idag..min mor e borta så jag var tvungen att städa ..annars brukar hon göra det..men hur kul e det o städa?? inte så värsta kul fast ibland e det naci o dammsuga..hahahah..nu vet jag inte vad jag snacka om faktiskt...men nu sitter jag här...kolla nyss på late  show med Bengan...han e bra...)))) ja Kevin vann idol...bra el dålligt?? jag vet inte ..det känns som att det hela har varit avgjort ganska länge...man visste att Kevin skulle ta hem detta..men men ...han sjunger bra men annars diggar jag inte han så värsta mkt....men vi vet ju hur det brukar gå för dem som kommer på första plats i idol..))) så vi får se...ja nu ska inte göra så mkt mer idag...jag ska plugga lite ..måste skriva religion...de ska lämnas in på torsdag och jag har inte börjat än...Lucia idag..kul och NOT... missa lucia i skolan igår...undra hur det gick...svimma hon i år med el?? ..kanske , kanske inte...Nu e det bara en vecka kvar och sen är det JULLOV:.... fy fan va sköööönt..men lite sorligt för att sen är det bara termin kvar och sen tar jag studenten...och det känns lite pirrrigt ska jag säga fast kul med...))))ja på tisdag tänkte vi åka t Vås men nu vet jag inte om T vill det...ja men annnrs får jag väl åka sj då men det e alltid kul när hon e med...))) ))) hoppas hon läser detta nu...man vet aldrig...

Idag åt jag värsta goo mat enligt mej aillfalll...potatisbullar med bacon och lingonsylt....hur gött e inte det..det e skit gööttt....)))))) nu ska jag ta o plugga lite...vi hörs kanske senare...juste det där om idol..idag när jag satt i kassan en gubbe ba: ja jag ska väl köpa aftonbladet så jag får lära om idol, Jag ba ...okej kolla du på idol..han: det klart jag gjorde det...hahah o så var det en till gubbe som fråga mej om idol idag...))) skojiga gubbar...)))

Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

hehe jo jag tycker också det med idol var likso muppgjort vilket ja gtcyker e dåligt.. fan vi hade itne ens någon signale på tv så missade att se när kevin vann men finns repris.... lucia vet jag itne såg inte de me nka nju alltid fråag någon... hehe snart jullov, längtar, hehe ja västerås e så himla skojs^¨¨hihi med idg iallafall^^ mjau heh rolig gubbe

2008-12-13 @ 19:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0