Lördag....

lördag idag...vete fan va jag skriva..men kan ju skriva lite ialllfall..idag har jobbat och det ska göra imon me ...kul...haha i torsdag spelade jag wii för första gången i mitt liv..det va ganska kul , men jag förlorade typ ..fast jag va bra på fiska hahah kul..passsande ..men R vann stort iallfall...men hon har ju kört de nårra gånger typ...nästa gången vi kör vinner säkert jag ..ahhah ...men kul var det aiifalll...och R är skit taskig mot små barn..ja just jag fick vara tomten också..det va kul o dela ut julklappar..hahah ))) )nu R sådär konstig igen..hon smsa nyss..asså ibland e hon vimsig..men rolig e hon..))) nu sitter jag och min styvfar och kolla på mobiler och minidatorer..jag vill ha en minadatorn och mobil i samma...han säger att dem som finns nu e inge bra..dem har inte utvecklats som dem ska..ahha o att det e bättre och vänta lite men jag vet inte om jag vill vänta i flera år ...(((  nu orkar jag inte skriva ....e skit trött idag ...men me n..känner mej konstigt också...hostar o så...jobbigt...men hade bra ..


Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

haha GRATIIS till att förlora:P hehe hm ja men köp en sån dara sak mini data/mobil :P hehe hoppas du inte blir sjuk

2008-12-27 @ 19:30:15
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-27 @ 19:33:56
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: R

Vadå vimsig? jag messade ju helt normalt? :/

2008-12-27 @ 20:42:13
Postat av: Eve

joo du va vimsig..säger jag ju men det e du alltid så det e bara kul hah

2008-12-27 @ 20:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0