Lördag - -

lööördddaggg idag.....har jobbat idag...trevligt trevligt..fast finns ju störda männsikor me ..))) när jag kom hem tvingade min mor städa mej först innan vi kunde plocka fram granen...hon ba du ska städa och plocka undan innan du får plocka fram granen..jag ba ..det låter som att jag e 5 och inte 18..hon ba ..jo men du fattar ju inte annars...gulligt av dej så jag till henne då...men nu har jag iallfall plockat undan lite kläder i mitt rum och så har jag plockat fram granen också..jag och min mor hjäptes åt..myssigt det e me gran..nu siitter jag vid min mors bärbara och kollar på granen....skiiit fin e den ju..lägger ut en bild sen..nån gång... min mor e gullig men ibland jobbig..igår bråka jag me henne..hon var värsta arg på mej..jag ba ajaa för att jag vet att det går över fort..så typ en timme efter vi bråka hon ba börja prata med mej som vanligt...ahahha...men jag tycker inte om att bråka med henne , men ibland tjatar hon så ..som alla mammor..))) ja vad händer me idag då?? vete fan.. ska kanske gåå t R lite senare om hon e hemma...hon e rolig...hennes humor herregud...))))) hon smsa idag o så skrev nåt helt konstigt..jag ba va ??? men men ,,,, nu ska jag gå o plocka undan  alla kartonger o sånt ..hade


Ciao.

Kommentarer
Postat av: R

Haha, vadå mitt humor?

va skrev jag? xD kmr inte ens ihåg :P

2008-12-21 @ 23:34:13
Postat av: Eve

men du har konsti humor...))) nää jag kommer inte ihåg..

2008-12-22 @ 12:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0