Fredag..

idag känner jag inte för att skriva nå mkt...e trött ...ja idag hade jag bara 2 lektioner .sköööönt...så jag åkte hem tidigt.nu sitter jag här o vet inte vad jag skriva mer..men men ..kan ju berätta om min italienska..asså lärarn jag förstår mej inte på henne..idag så fick hon för sej att hon ska ställa massa frågor t mej ..o så stog hon o bara ja när äter frukost, när går du upp o såna där saker fast på italienska då...ja ba tänkte men guu det finns typ 5 till du kan fråga nää hon prata bara me mej..som att jag värsta bra på italienska..))) så bra e jag inte ...vi var 5 st idag för att ingen orkar gå på italienska...men nästa vecka vi kolla på film o vem har bestämt det då..jo JAG..))) o T "försov " sig idag ...det säger hon bara ..))) hahah ..hon e rolig hon .....igår hon ba du har svarta naglar..Jag ba ja det har jag ...hon: är du deprimerad? JAg : nej vadå då? asså ibland vet jag inte hur hon tänker..))) o så kan jag jju berätta att det e en kille i plugget som jag vet inte vad han håller på med..men idag så gick ja o T ..o så kom han med sin kompis från andra hållet..o så fick för sej att han skulle gå i mellan oss fast det fanns plats typ att gå på sidan..vi ba vad var det där då? o han ba flina som vanligt ..asså okej han e yngre än oss o e barnslig men iallfalll..jajaja...o T blir äldre om en månad och 2 dagar..))) undrar vad hon säger om det?? ahhah )))) ikväll e det idol..Vem åker?

Ciao...


Kommentarer
Postat av: TESS

Ja va skönt, jag hade bara en lektion typ... JA men hon läraren är lite kansig.. dsessutom hon har ju frågat ddom dära frågorna förut.. hehe de e ju typ väl dom ända frågorna vi kan svara på... :P

ja men du e ju så duktigt så på italienska , bättre än mig haha... Film Yeah ehehe hoppas de går o kolla på den så ite alla bara öhh somnar hihi Jag försovde mig faktiskt på riktigt för en gång skull:P



vadå da jag vet inte heller hur jag tänker ibland:P oja jag e roligt, komiker e nåt för mig :P haha



hehe ja den dära killen e ju hela konstigt, fattar inte vad han håller på med men han diggar väl oss. ja de rä de dära ljuset du vet som jag brukar snacka om som gör de:P'



oh jäklar e det så kort dit,, en hel månad o 2 dagar o de har du koll på:D fett nice,, hehe ja se inte direkt framimot att bli äldre, bli j uså gammal som en tant....:P haha



Jag tror sorry men vår älskling åker ut:( om inte alice som hon ha blivit ltie sämtrre de senaste..



fan ja komenterar ju typ mer än vad du skriver hehe :P



ciao bella:P

2008-12-05 @ 15:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0